Oldalak

2011. július 4., hétfő

Ein wunderschöner Film - Das Leben der Anderen

Pár nap óta a blog oldalsávjában van egy link egy csodálatos filmhez, de mivel nem túl feltűnő, és valószínűleg nem sokan vették észre, egy bejegyzésbe is beillesztem.
Évekkel ezelőtt egy szolnoki filmklubban láthattam volna először, de éppen nem értem rá, és sokáig csak sajnálkoztam az elszalasztott alkalmon, míg aztán megtaláltam itt.

Német nyelvű, de van hozzá magyar felirat, szóval németül egyáltalán nem tudóknak is ajánlom.
Egy csodálatos lélektani dráma a 80-as évek Kelet-Berlinjéből.
A kép minősége sajnos nem túl jó, de azért élvezhető mozi lesz, és a felirat is jól látható.

5 megjegyzés:

  1. ez egy nagyon elgondolkodtató és szép film.
    köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Remélem, mindig meglesz ott. A Youtube-on is találni német filmeket olykor, de azok egy idő után eltűnnek. Gyerekkorom egyik kedvenc sorozata, az "Es muss nicht immer Kaviar sein" sajnos már nincs fent. :(

    VálaszTörlés
  3. Már nem érhető el a film a fenti linken. Ha valaki megtalálja valahol, szóljon, legyen szíves!

    VálaszTörlés
  4. Youtube-on részekre szedve fenn van!
    http://www.youtube.com/watch?v=C0GlawiP9Zo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Kicseréltem a linket az oldalsávban. Ez már a 3. volt, ha jól emlékszek.

      Törlés